ÖNEMLİ UYARI: 5 Ocak 2009 tarihinden itibaren e-posta ayarlarında bir değişiklik olmuştur. Sorun yaşayan müşterilerimiz aşağıda 7.adımda belirtilen ayarlarda kırmızıyla yazılan değişiklikleri yapmalıdırlar.
1.Adım
Başlat \ Programlar \ OutlookExpress Programını çalıştırınız.
2.Adım
Açılan pencereden Araçlar Menüsünden Hesapları Seçiniz.

3.Adım
İnternet Hesapları penceresinde bulunan ve bizimle ilgisi bulunmayan
hesaplar seçilerek kaldırınız.

4.Adım
Ekle / Posta Seçiniz.

5.Adım
Görünen Ad bölümüne karşı tarafta görünmesini istediğiniz isminizi
veya firmanızın ismini girip ileri butonuna basınız. (Büyük harf,
Türkçe karakter kullanılabilir.)

6.Adım
E-posta adresi bölümüne e-posta adresinizi yazıp ileri butonuna
basınız.

7.Adım
Gelen ve giden posta bölümüne web adresinizde "www" yerine
"mail" getirerek yazınız.
Örnek: "www.otimi.com.tr" web adresi için "mail.otimi.com.tr"
SORUN YAŞAYAN MÜŞTERİLERİMİZ bu alanları mail.alanadi.com yerine alanadi.com olarak değiştirmelidirler.

8.Adım
Hesap adı ve parolanızı yazıp ileri butonuna basınız.

9.Adım
Son butonuna basınız.

10.Adım
Eklediğiniz mail adresi seçili iken Özellikler butonuna basınız.

11.Adım
Açılan Özellikler penceresinden Sunucular sekmesini seçiniz.

12.Adım
Açılan Sunucular penceresinden "Sunucum Kimlik doğrulaması
gerektiriyor" kutucuğunu işaretleyip ayarlar butonuna basınız. Gelen ekranda "Oturum açarken kullanılacak:" sekmesini işaretleyiniz. Hesap adı ve Parola yazıldıktan sonra tamam butonuna, daha sonra yine tamam butonuna basınız.

13.Adım
İnternet Hesapları penceresini Kapat butonuna basarak kapatınız.

Mailiniz başarıyla kurulmuştur. Eğer bir sorun ile karşılaşırsanız
kurulumu 1.Adımdan itibaren tekrar ediniz. Bu arada internet bağlantınızın
olup olmadığını tekrar kontrol ediniz. Yine sorun devam ederse otimi@otimi.com.tr
adresinden bilgi alınız.
|